Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2009

5ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΜΙC: ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.

ΣΑΡΑΚΗΝΙΚΟ ΜΗΛΟΥ.

Eνα ειδικό αφιέρωμα στους τρόπους αποτελεσματικής προβολής των ελληνικών τουριστικών προορισμών έχει συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα του 5ου Διεθνούς Συνεδρίου IMIC που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, στις 4 και 5 Φεβρουαρίου 2009, στον πολυχώρο «Αθηναΐς». Συγκεκριμένα, τη δεύτερη ημέρα του συνεδρίου θα διεξαχθεί σεμινάριο υπό τον τίτλο «Destination Marketing and Branding Clinic», που θα συντονίσει ο Ειδικός Επιστήμονας του τουριστικού μάρκετινγκ Δρ. Δημήτρης Κούτουλας.

Ειδικότερα, στο πρώτο μέρος του σεμιναρίου θα αναλυθεί η περίπτωση της Μήλου. Ο Δρ. Κούτουλας θα παρουσιάσει μέσα από το παράδειγμα αυτού του νησιού το πώς σχεδιάζεται ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα μάρκετινγκ, βάσει των συγκεκριμένων αναγκών και προβλημάτων που χαρακτηρίζουν τον τουρισμό της Μήλου και πώς μπορεί να δομηθεί ένα ελκυστικό destination brand.

Στη σχετική συζήτηση θα μετάσχει ο Αντιδήμαρχος Μήλου και υπεύθυνος για τα θέματα του τουρισμού κ. Αβέρκιος Γαϊτανής καθώς και απόφοιτοι της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης.

Παρέμβαση θα γίνει επίσης από τον κ. Δημήτρη Πολλάλη, Πρόεδρο της Ενωσης Ξενοδοχείων Λακωνίας και Μέλος στο Δ.Σ. του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Αντικείμενο της παρέμβασής του θα είναι οι ιδιαίτερες συνθήκες που αντιμετωπίζει ο τουρισμός της Λακωνίας καθώς και οι απαιτήσεις των επιχειρήσεων της περιοχής από το μάρκετινγκ που θα πρέπει να γίνει για να τονωθεί η ζήτηση για το Νομό.




ΞΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: